Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015

Το μεγαλύτερο λάθος του καλοκαιριού



Το μεγαλύτερο λάθος του καλοκαιριού
είναι η ευκολία γενικών συμπερασμάτων
καθώς σε χτυπάει ο ήλιος στα μούτρα.
Μα ένα καμένο μέτωπο δεν αρκεί
για να πεις «Τα πράγματα είναι έτσι»
ούτε ένα καμένο  μυαλό προφανώς.
Εγώ  έκαψα τα μυαλά μου σε καμένα μέτωπα,
έβαλα
bepanthol αλλά δεν έβαλα καπέλο.
κάποτε έσβηνα τα τσιγάρα στο χώμα
μετά το έκοψα
το ξανάρχισα όταν διαπίστωσα
ότι θέλω να  τα καις εσύ πάνω μου.
πφ
πολύ κάψιμο.
Η ζέστη βαράει πιο πολύ κι από τον δίπλα τη γυναίκα του.
πολύ καψούρα.
ο έρωτας βαράει πιο πολύ από τη δίπλα το παιδί της.
Όλα βαράνε πάρα πολύ
μα εγώ δε θέλω να απλώσω χέρι πάνω τους
είμαι ο χίπης του «κοιτάζετε αλλά μην αγγίζετε»
«Πως πάει η επανάσταση;»
«Με λένε ακόμα σύντροφο άρα όχι καλά»
«Γαμάς τίποτα;»
«Το μόνο τίποτα που γαμάω είμαι εγώ»
«Και τελειώνεις;»
«Σιγά-σιγά»
-Μωρέ μαλάκα φώντα στάζεις
-Απ τη ζέστη είναι, προχώρα τώρα.

1 σχόλιο: