Δευτέρα, 1 Δεκεμβρίου 2014

Δε φταίει ο Γιώργος που έχει λεφτά για γιατρό









Κάτι πάει στραβά
ο ψηλός έφτασε το 1tb τσόντες στο pc
ο άλλος παράτησε τη σχολή του
γιατί κόλλησε αφροδίσια και πρέπει να πάει
έξω για θεραπεία
στο μεταξύ δυο τρεις φίλοι αναρωτιόνται
αν πρέπει να μιλήσουν σε κανά γιατρό
για το ακανθώδες ζήτημα του ότι δεν έχουν γκόμενα
κι εγώ περιμένω να τελειώσω τη φιλολογία για να μπω φαντάρος
ή να δώσω εξετάσεις για το εμπορικό ναυτικό
και να μην ξαναδώ άνθρωπο μπροστά μου
μα θεέ μου
χίλιες φορές ο στρατός
απ’ τα ηλίθια αστεία
για τον καββαδία
και τα μπουρδέλα σε κάθε λιμάνι.
Στην Αθήνα είναι τόσες πολλές οι μειονότητες που κυνηγάει το κράτος
που αναρωτιέμαι αν είναι όλοι τους μαζί πλειοψηφία
του εκλογικού πτώματος
και θα πρέπε αντί να παλεύουν μόνοι τους, να φτιάξουν ένα πολιτικό κόμμα
ίσως κάτι σαν «έλληνες κυνηγημένοι»,
«έλληνες και ξένοι κυνηγημένοι»,
«κυνηγημένοι σκέτο»
ή τέλος πάντων
«παγιδευμένα με εκρηκτικά πτώματα του παρόντος αιώνα»

Διαβάζω καθιστός σε ένα μισοσπασμένο πεζούλι στη στουρνάρη
τα δικαιολογητικά που θέλει το ναυτικό
πολλά!
φοράω γυαλιά και έχω παχύνει.
μα η ιδέα της θάλασσας
μου φαίνεται πολύ πιο όμορφη απ’ αυτή τη σκατόπολη
και μοιάζει να αξίζει τον κόπο.
Θα μου λείψουν μόνο τα αφεντικά που ευγενικά δε μου δίναν δουλειά
κάτι περίπτερα που αγόραζα μπροσούρες,
τα κερασμένα ταξί, κάποιες πορείες, κάποιες απορίες
που είχα για σένα
και το γιατί τέλος πάντων δε φιληθήκαμε
πριν κάτι μήνες.

Χτυπάει το τηλέφωνο. Μήνυμα. Γιώργος
«Χρόνια μου πολλά, παγκόσμια μέρα κατά του hiv»
«Γαμήμενος αυτοσαρκασμός μπροστά στα σκατά» σκέφτομαι και ψάχνω κάτι να πω
Αγοράζω ένα πακέτο τσιγάρα, αφήνω tip δέκα λεπτά
και φυσάω τον καπνό κατηφορίζοντας προς Ομόνοια.
Ξημέρωσε για τα καλά.
«Καλό μήνα ρε Γιώργο» γράφω τελικώς.

1 σχόλιο:

  1. ακανθώδες ζήτημα είναι η αναγκαιότητα γύμνασης του υπακάνθιου βόθρου της ωμοπλάτης μου...χασταγκ κάτι οστά

    ΑπάντησηΔιαγραφή