Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου 2014

Παράταιρος - Εγκώμιο στα μικροαστοκόριτσα

Σχόλιο: το παρόν πόνημα αποτελεί δημιουργία ενός συντρόφου και  φίλου. Μου το έστειλε, μου άρεσε και το ανεβάζω εδώ. Οι γκρίνιες στον Ίδιο.




Εγκώμιο στα μικροαστοκόριτσα


Θέλω να γαμήσω ότι υπάρχει
Τραβάω μαλακία και μου περνά
Μέχρι την επόμενη
Εννοείται πως με ερεθίζουν
οι γυαλιστεροί μηροί που ξεπροβάλουν
από την ανάλαφρη φούστα σου
πιο πολύ με καυλώνει η θέση σου
στην ταξική πυραμίδα
η ασφάλεια κάτω από την οποία
η γνάθος σου δημιουργεί λεκτικά σχήματα
υπό το πρίσμα της γονικής προστασίας
με κάνει να ξεχνάω την αδυναμία επίσκεψης
γνωστής πορνογραφικής ιστοσελίδαςοι άκαρδοι μου κόψανε το ίντερνετ πάλι
συμβαίνουν αυτά σε φοιτητάριους
των λαϊκών στρωμάτων σαν και του λόγου μου
θέλεις να αλλάξεις τον κόσμο
επαναστατική πράξη είναι να ευχερείς
την διασκέδαση στα ακριβότερα μαγαζιά
και να τα αρνείσαι όλα για να πιάνεται
ο κώλος σου στα πεζούλια πίνοντας λαϊκότατα cocktail
των οποίων η φανταχτερή ονομασία μου διαφεύγειδεν ξέρω αν απολαμβάνεις την παρέα
αντισυμβατικών νεαρών με punk rock φραντζούλες
ξέρω ότι σας βαρέθηκα! θέλω τους χαλυβουργούς μου
ο Σιφωνιός έχει κόρη άραγε;
υπερασπίζεσαι το δικαίωμα στο γυμνισμό
και εγώ δεν έχω λεφτά για το νησί που εκπληρώνεις
τα απελευθερωτικά σου όνειρα
με αγνοείς επιδεικτικά επιτείνοντας την ανασφάλεια μου
σκέφτομαι τι κάθομαι και ασχολούμαι
εξ αρχής με το συνάφι σας
κάνοντας έκδηλα αυθαίρετες κατηγοριοποιήσεις
δεν μ ‘αγαπάτε επειδή ήμουν κνίτης
μ ’αγαπάτε κι ας ήμουν κνίτης
μ ‘ αγαπάτε επειδή ήμουν κνίτης
οι αποφάσεις στις σχέσεις μας θα παίρνονται
από μένα με τη μορφή εκφυλισμένου δημοκρατικού συγκεντρωτισμού
κι ας φαίνονται ρηχοί οι σταλινικοί μου τρόποι
στην αγάπη είμαι Μαχαιρίτσας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου