Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2014

Να μου πείτε και τι γουστάρετε να γράφει ο τάφος μου







Να μου πείτε και τι γουστάρετε να γράφει ο τάφος μου


Είμαι ένα σιχαμένο σκουλήκι
πληρώ όλα τα βασικά μίνιμουμ για να ενταχθώ στις τάξεις τους
εκτός απ’ το καλύτερο
τον ερμαφροδιτισμό και το 2ώρο σεξ.
Τουλάχιστον κρατάω τα υπόλοιπα
ξεθαρρεύω μετά τη βροχή
ξεφυτρώνω μέσα απ’ το θάνατο
μοιράζοντας πλαστικά πολυβόλα
σε συλλογικές κηδείες υπέρ της ειρήνης
υπερ της λήθης
και υπέρ του καφέ.
Με αγοράζουν σε γυάλα
και με πάνε δώρο οι μικροαστοί στα σπίτια τους
ότι πιο κοντά σε ζωή δώσανε στα παιδιά τους μετά τη σύλληψη
κολλάω τη μούρη μου στο τζάμι
και ταλαντεύομαι μεταξύ παιδεραστίας
και οργάνωσης των επόμενων επαναστάσεων
Τελικώς τρυπώνω στο χώμα.
Είμαι ένα σιχαμένο σκουλήκι λοιπόν
μέχρι τη μέρα τουλάχιστον που η γυάλα δε θα χωράει άλλους σαν εμένα.

2 σχόλια: