Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014

Μέτα την εξέγερση


Δε τα λέω εγώ, αυτά τα γράφουν πιο ελεύθεροι άνθρωποι 


Μέτα την εξέγερση
(«Εγώ πάλι...»)

Εγώ πάλι
δεν ταξίδεψα πολύ
γιατί τα εισητήρια κοστίζανε
και δεν ξέρω κιθάρα
για να βγάζω μεροκάματα στην ερμού

Εγώ πάλι
μίλαγα σχετικώς λίγο
μάσαγα τα τσιγάρα, κάπνιζα τις εξαρτήσεις
με μάσαγαν κι αυτά
φτύναμε ο ένας τον άλλο.

Θα μαι ειλικρινής απόψε
όλοι οι θεοί μου
μοιάζουν με κακοήθεις όγκους
κι ωστόσο
δε νιώθω τίποτα να σαπίζει μέσα μου.
σε 60κάτι κιλά κύτταρα έφτιαξα
την πιο πολυτελή φυλακή του κόσμου
που βάζει μέσα όσους ζουν κι όχι
όσους πεθαίνουν.

Τέλος,
χαμογελάω όταν ακούω για έρωτα
μεθάω όταν ακούω για επανάσταση
και
γελάω μ’όλη μου την καρδιά όταν μιλούν για επιλογές
γιατί δεν είναι τόσο ότι δεν υπάρχουν
όσο το ότι με ενοχλούν
όπως οι εκδηλώσεις αλληλεγγύης των φοιτητών εκνευρίζουν πάντα
τους ποινικούς κρατούμενους των φυλακών. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου